بهترین مارک ژل صورت چیست؟

با افزایش سن، پوست انسان دچار افتادگی و چروک می شود. برخی از افراد این چین و چروک و افتادگی را دوست ندارند. برای رفع چین و چروک از تزریق ژل و فیلر استفاده می شود. از طرفی از ژل برای افزایش حجم قسمت های خاص و فرم دادن به صورت برای افزایش زیبایی استفاده می شود.

اهمیت استفاده از بهترین برند ژل صورت

با توجه به محبوبیت تزریق ژل و فیلر، این صنعت می تواند سودآور باشد. بنابراین تولید محصولات نامرغوب و تقلبی دور از پیش بینی نیست. شما از تزریق ژل برای افزایش زیبایی صورت خود استفاده می کنید در حالی که ژل تقلبی یا بی کیفیت می تواند زیبایی طبیعی شما را از بین ببرد. به همین دلیل، انتخاب بهترین برند ژل بر اساس محل تزریق بسیار مهم است. در مرحله اول باید یک کلینیک معتبر و شناخته شده با پزشکان حاذق و متخصص انتخاب کنید که در این صورت می توانید با اطمینان بیشتری تزریق را انجام دهید. در زیر بهترین ژل های موجود در بازار را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین ژل صورت موجود در بازار ایران
ژل ها و فیلرهایی که در زیر معرفی می کنیم جزو بهترین برندهای ژل های موقت هستند. منطقی است که قیمت این ژل ها نسبت به سایر برندها بیشتر باشد.

ژل ژوودرم
Joviderm محصولی از شرکت فرانسوی Allergan است. این شرکت در زمینه محصولات زیبایی و صورت فعالیت دارد. این ژل از نوع اسید هیالورونیک و با حجم بالا می تواند خطوط و چین و چروک های عمیق و سطحی را پر کند. به همین دلیل از این برند برای افزایش حجم لب ها و رفع خطوط لبخند و چین و چروک استفاده می شود. خود Juviderm انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، Juviderm Voluma XC برای تزریق در گونه استفاده می شود. بدیهی است که این نوع دارای محدودیت سنی است و برای کودکان زیر 21 سال مجاز نمی باشد. Vollure XC یکی دیگر از محصولات Juviderm است که برای رفع چین و چروک های عمیق و سطحی استفاده می شود و با لیدوکائین به سرعت ناحیه تزریق را بی حس می کند.

ماندگاری ژل ژوویدرم چقدر است؟

ماندگاری این ژل بسته به مکانیسم بدن هر فرد از 6 تا 18 ماه است. اگر از نتیجه راضی نیستید، نگران نباشید، ژل به راحتی با یک آنزیم پاک می شود. لازم به ذکر است که Juviderm تاییدیه FDA را دریافت کرده است.

ژل ژوویدرم

ژل تئوسیال Teosyal

Teosial محصولات خود را بر پایه هیالورونیک اسید و با منشا غیر حیوانی تولید می کند. این ژل برای رفع انواع چین و چروک و حجم دهی به خصوص به لب ها استفاده می شود. محصولی از این برند به نام Teosyal Kiss بهترین گزینه برای پوست های حساس است زیرا از پروتئین ساخته شده و اندوتوکسین های باکتریایی کمتری دارد. با در نظر گرفتن عوامل مختلف، ماندگاری محصولات Teosial به طور متوسط ​​12 ماه است.

رستیلن  RESTYLANE

رستلین ژلی مانند ژوویدرم است. این ژل غلیظ بوده و برای زیر چشم و چروک‌های عمیق و سطحی مناسب است. البته نوعی از این نوع ژل وجود دارد که ابریشمی و سبکتر بوده و باعث حجم دهی بیشتر می‌شود. از این نوع برای تزریق به لب استفاده می‌شود.

این ژل به علت داشتن کلاژن علاوه بر زیبایی بخشیدن به صورت حالت درمانی داشته و دفعات تکرار تزریق به مرور کمتر خواهد شد. اما به طور کلی ماندگاری رستلین یا رستالین 6 تا 18 ماه است.

ژل استایلج  Stylage

استایلج نیز برندی فرانسوی بر پایه هیالورونیک اسید است. این ژل علاوه بر کلاژن حاوی ماده بی حس کننده جهت کاهش درد هنگام تزریق و آنتی اکسیدان مانیتول است که التهابات و اثرات بد پوستی بخصوص بعد از تزریق را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. از این ژل برای لب‌ها و گونه‌ها بسیار استفاده می‌شود. حجم دهی طبیعی و ماندگاری بالا تا 24 ماه از مزایای این ژل است.

ژل بلترو  BELOTERO

کمپانی Merz  یک کمپانی بزرگ آلمانی در زمینه تولید محصولات زیبایی و فیلر و ژل است. بلترو یکی از برندهای زیرمجموعه Merz  است. ژل ‌های این برند برای انواع کاربردهای زیبایی صورت مناسب بوده و به دلیل داشتن مقادیری لیدوکائین درد هنگام تزریق تا حد زیادی کاهش می‌یابد. به تایید FDA ماندگاری این ژل میانگین 6 تا 12 ماه است.

سایر ژل‌ها و فیلرها

تا این بخش از مقاله بهترین و معتبرترین ژل‌های موجود در بازار را معرفی کردیم که استفاده از آنها بسیار رایج است. در ادامه سایر برندها را نیز معرفی می‌کنیم.

بهترین برند ژل

زیپلاست

این ژل از پوست گاو ساخته شده و بافتی نرم دارد. از زیپلاست یا زیدرم برای پر کردن خطوط چروک‌ها و حتی بهبود زخم‌ها استفاده می‌شود.

اسکالپترا

اسکالپترا اولین دارویی بود که توسط FDA برای افزایش حجم صورت برای بیمارانی که مبتلا به HIV بودند تایید شد. این پر کننده از پلی لاکتیک اسید ساخته می‌شود.

کاپتیک

کاپتیک یک هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی و بافتی بسیار نرم است که برای افزایش حجم و از بین بردن خطو اطراف دهان و بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هیلافرم

هیلافرم نوعی ژل است که به صورت شیمیایی ساخته می‌شود ولی دارای هیالورونیک اسید است. این ژل برای پر کردن خطوط و چروک متوسط و عمیق بخصوص اطراف بینی و دهان کاربرد دارد.

رادیس

رادیس نیز نوعی ژل مصنوعی است. این ژل از هیدروکسی آپاتیت ساخته می‌شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد به این خاطر که در اطراف محل تزریق این ژل بدن شروع به کلاژن سازی و افزایش حجم می‌کند. از این ژل برای تزریق در خطوط و چروک متوسط تا عمیق استفاده می‌شود.

چگونه از بین برندهای مختلف بهترین ژل را انتخاب کنیم؟

خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در مورد برندهای موجود در بازار و بهترین برندها به شما می دهد. با این حال، برای انتخاب بهترین ژل، باید با پزشک خود مشورت کرده و به آن اعتماد کنید. پزشک بسته به آناتومی محل تزریق، میزان تزریق، نتیجه مطلوب و بودجه شما بهترین مارک را پیشنهاد می کند. بنابراین برای گرفتن بهترین نتیجه باید روی انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص تمرکز کنید.

ممکن است شما بپسندید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب باز است.