راهنمای خرید سشوار پرفروش و قیمت مناسب و ارزان

سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

سشوار بیبی باس نانو مدل BA9000 دارای موتور AC با توان 7000 وات است. المنت به کار رفته در این سشوار از جنس پیشرفته بوده و باعث می‌شود تا موها ظاهر ابریشمی و لطیف پس از خشک کردن داشته باشند. موتور سشوار بیبی باس نانو AC بوده و در کنار قدرت فوق العاده‌ای که دارد صدای زیادی را نیز تولید نمی‌کند و به وسیله آن می‌توانید موهای خود را خیلی سریع خشک و حالت دهی کنید. شما می‌توانید سرعت باد سشوار را در دو حالت و حرارت آن را هم در دو حالت متفاوت تنظیم کنید. با فعال کردن باد سرد المنت به صورت لحظه‌ای از کار می‌افتد تا شما بتوانید به کمک آن حالت بخشی از مو را تثبیت کنید. همراه این سشوار 2 عدد متمرکز کننده برای ایجاد فشار بیشتر ارائه شده است. گفتنی است فیلتر هوای سشوار را می‌توان از آن جدا و تمیز کنید. همچنین این سشوار دارای چراغ روشنگر LED بوده و مجهز به سیستم تولید یون نیز است که باعث می‌شود مو با سرعت بیشتری خشک شود و در نتیجه آسیب کمتری به مو وارد می‌شود. به دلیل بلند بودن کابل این سشوار که در حدود 2.1 متر است، برای استفاده در سالن‌های آرایشی بسیار مناسب بوده و روی دسته آن نیز حلقه‌ای جهت آویزان کردن آن وجود دارد.


سشوار حرفه ای مرویل مدل AC274

سشوار مرویل مدل AC274 با عنوان HYDRALux هم شناخته می‌شود. این نام‌گذاری به این دلیل است که این سشوار از نوع حرفه‌ای بوده و برای استفاده در سالن‌های زیبایی بسیار مناسب است. مدل AC274 مجهز به موتور AC بسیار قدرتمند از نوع PRO با توان 2400 وات می باشد و همچنین المنت های سرامیکی سشوار مرویل دارای قابلیت تولید نوعی خاص از گرما می باشند که از نوع HEYDRA بوده که موجب کاهش شدید حجم موهای وزدار و همچنین باعث جذب ویتامین‏های کراتین به موهای آسیب دیده می شود. از این رو سشوار AC274 مرویل به دلیل آنتی دمیج بودن به همراه تولید حرارت بالا باعث میشود نه تنها به ساقه و پیازه مو آسیب وارد نشود بلکه باعث تقویت و استحکام مو و ریشه آن نیز شود.
قابلیت Style Shot که بیشتر برای مدل‌ دادن به موها کاربرد دارد، با استفاده از دکمه کول شات که بر روی دسته سشوار قرار دارد امکان پزیر میباشد که این سشوار را برای استفاده در سالن‌های زیبایی بسیار مناسب می نماید . البته این قابلیت برای کاربران خانگی هم بسیار مفید می باشد.
به همراه سشوار مرویل دو عدد متمرکز کننده برای صاف کردن و براشینگ کردن موهای مجعد اراعه میشود.
طول سیم سشوار مرویل مدل AC274 سه متر (( 300 سانتی متر )) می باشد که باعث سهولت کار این سشوار میشود


سشوار کنورث مدل KW-880

سشوار کنورث مدل KW-880 دارای موتوری حرفه ای با توان 9000 وات است که در کنار قدرت فوق العاده ای که دارد صدای زیادی تولید نمی کند و به وسیله آن می توانید موهای خود را خیلی سریع خشک و یا حالت دهی کنید. شما می توانید حرارت باد سشوار را در دو حالت دمایی تنظیم کنید و با فعال کردن حالت دمایی باد سرد حالت دهی موهای خود را تثبیت کنید.
همچنین جنس بدنه این سشوار از پلاستیک ABS است که از ویژگی های آن می توان به مقاومت بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی و تعادل قابل قبول در مواجهه با گرما و ضربه اشاره کرد.
این سشوار دارای تکنولوژی آزادسازی یون است که با آزاد کردن جریان یونی باعث نفوذ رطوبت به داخل فولیکل مو شده و موهای شما براق و صاف خواهند شد.همچنین این سشوار تکنولوژی هیت بالانس دارد که از متمرکز شدن گرما در یک نقطه جلوگیری میکند و به این ترتیب آسیب کمتری در هنگام سشوار کردن به موهای شما وارد می شود. این سشوار برای انواع موها مناسب است و به دلیل قدرت بالای موتور آن میتواند در سالن های زیبایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.


دیسپانسر سشوار مدل 7200/7250

مناسب برای سشوارهای پرومکس 2500 وات 2400 وات 2300 وات 2200 وات 2100 وات و 2000 وات به مدل های 7250 و 7240 و 7230 و 7220 و 7200 میباشد و همچنین مناسب سشوارهای سایونا مدل 1300 و کالور 2500 وات مدل 7250 و بیبی باس نانو مدل 9000 و مدل 8960 و سشوار کنورث مدل 8990 فیلیپس 699 پاناسونیک 8000 پرومکس 3000 و 5000 و 7000 پاناسونیک و کنود و بابیلیس و تمام سشوار هایی که دهانه سر سشوار به قطر 4/5 سانتی متر هست میباشد


سشوار حرفه ای کنورث مدل KW-860

برای داشتن موهایی مرتب و ابریشمی، داشتن یک سشوار قوی و حرفه‌ای لازم است؛ سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، با داشتن موتوری قوی با توان 9000 وات این نیاز را برطرف می‌کند. موتور این مدل حرفه‌ای در کنار قدرتمندی، صدای کمی تولید می‌کند که در زمان کوتاهی ظاهری زیبا و آراسته به موهای شما می‌دهد. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، مجهز به سیستم تولید یون است که آسیب کمتری به موها وارد می‌کند در حالی که خشک شدن موها را تسریع می‌بخشد. یک عدد متمرکز کننده باد برای ایجاد فشار بیشتر از اقلام همراه این مدل است. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860 هم‌چنین دارای چراغ نمایشگر LED است و قابلیت تنظیم سرعت باد و حرارت را در دو حالت مختلف دارد. با فعال کردن باد سرد، المنت به صورت لحظه‌ای از کار می‌افتد تا شما بتوانید به کمک آن حالت‌بخشی مو را تثبیت کنید. سشوار حرفه‌ای کنورث مدل KW-860، سیمی به طول 2.1 متر و حلقه آویزان‌کننده نیز دارد. بنابراین این سشوار حرفه‎‌ای با داشتن همه این ویژگی‌های خوب در کنار هم، نیاز شما را برای داشتن موهایی همیشه سالم، درخشان و خوش‌حالت برطرف می‌کند.


سشوار سايونا مدل SY-1300

سایونا برند نام آشنا در تولید محصولات با کیفیت برقی است.یکی از این محصولات با کیفیت سشوار سايونا 2000 وات مدل SY-1300 است. این محصول با بهره گیری از موتور AC دارای قدرت پرتاب باد بسیار بالایی است و در دسته سشوار های حرفه ای قرار میگیرد.روی دسته این محصول 3 دکمه تعبیه شده که آنها تنظیم حرارت سشوار و سرعت دمیدن باد را به عهده دارند به این صورت که یک دکمه جهت ایجاد باد سرد به طور لحظه ای است. یک دکمه 3 حالت بدون حرارت، حرارت کم و حرارت زیاد را انجام میدهد. یک دکمه هم تنظیم 3 حالت باد خاموش، سرعت کم و سرعت زیاد را به عهده دارد.همچنین درون بسته بندی سری متمرکز کننده وجود دارد.


ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.