تشک زست مدل اسلیپ رست دو نفره سایز 160×200 سانتیمتر

26,700,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 4346694 دسته:

توضیحات

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تشک، ساخت آن با مواد اولیه کاملا طبیعی است. این روزها کالاها و محصولات متنوعی وجود دارند که در ساخت آنها از مواد طبیعی استفاده شده است چرا که استفاده از کالاهایی بر پایه‌ی مواد طبیعی مشکلات مواد شیمیایی و مصنوعی را نداشته و همچنین ضرری به سلامت انسان وارد نخواهد کرد. ساخت اسلیپ رست با مواد طبیعی کمک می‌کند تا فرد در هنگام خواب آسایش و راحتی بیشتری را تجربه کرده و خوابی با کیفیت داشته باشد.
سال‌ها پیش برای اولین بار سازمان فضایی آمریکا از ماده‌ای برای کاهش دردهای گردنی فضانوردان استفاده کرد که بعدها از آن برای ساخت تشک استفاده شد. این ماده بی‌نظیر،مموری فوم یا فوم حافظه می‌باشد که به دلیل فرم‌گیری دقیق بر اساس دما و وزن بدن، متریال بسیار مناسبی برای ساخت تشک‌های ارتوپدیک است.
در ساختار تشک اسلیپ رست، از مموری فوم و همچنین فوم لتکس استفاده شده است.
فرم‌گیری ایده آل و دقیق، پشتیبانی کامل از بدن، راندمان خواب بالا، تحمل وزن و عمر مفید بالا باعث شده تشک اسلیپ رست مورد تایید کارشناسان شرکت اسپرینگ ایر آمریکا قرار گیرد.
لتکس، نوعی فوم کاملا طبیعی است که از شیره درخت کائوچو تولید می‌شود. فرم گیری این فوم نسبت به فوم حافظه دقیق‌تر است، همچنین لتکس از برگشت فشار به اندام‌ها بصورت بهتری جلوگیری می‌کند و به همین دلیل کیفیت خواب بالاتری را به ارمغان می‌آورد. فوم لتکس باعث می‌شود در زمان خواب جریان خون به خوبی انجام شود و از گرفتگی عضلات در زمان خواب جلوگیری می‌کند.
هسته مرکزی تشک اسلیپ رست، از فوم هیلیو سافت تشکیل شده است. این فوم، مدل به روز شده فوم دنلوپ می‌باشد.فوم هیلیو سافت، هسته تشک را مقاوم و محکم می‌کند. این عملکرد باعث افزایش دوام و تحمل وزن تشک می‌شود. لایه تقسیم فشار وزن تشک اسلیپ رست بسیار پیشرفته است و وزن بدن به صورت نقطه‌ای روی سطح تشک پخش می‌شود تا از فشار به یک بخش تشک و تغییر فرم آن در طول زمان، جلوگیری شود. حمایت از ستون فقرات روی این تشک، به خوبی انجام می‌شود و بدن شما در بهترین وضعیت قرار می‌گیرد. همچنین با وجود ترکیب فوم انعطاف‌پذیر لتکس و مموری فوم، گودی‌های بدن به خوبی پر شده و در مجموع راحتی بسیار این تشک، کمک می‌کند تا شما پس از بیدار شدن، بدن خشکی نداشته باشید.

ابعاد محصول 200 × 160 سانتی‌متر
اندازه دو نفره
جنس اکسیژن پلاس
الیاف داخلی مموری فوم و همچنین فوم لتکس
سایر توضیحات مواد اولیه کاملا طبیعی
مموری فوم و همچنین فوم لتکس
فرم‌گیری ایده آل و دقیق، پشتیبانی کامل از بدن، راندمان خواب بالا، تحمل وزن و عمر مفید بالا
مورد تایید کارشناسان شرکت اسپرینگ ایر آمریکا
فوم هیلیو سافت
قسمت زیرین و سطح تشک از لحاظ نرمی و سفتی با یکدیگر ۴۰ درصد متفاوت می‌باشند.
اکسیژن پلاس
سیستم تهویه هوای 3D دور تشک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشک زست مدل اسلیپ رست دو نفره سایز 160×200 سانتیمتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *