حراج!

مویز فخری ملایر نوشکام – 380 گرم

66,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 7634289 دسته:

توضیحات

مویز فخری نوعی کشمش آفتابی ( آفتاب خشک ) با سایز و ابعاد درشت (بین 14 میلیمتر تا 20 میلمتر ) و به رنگ قهوه ایی تیره می باشد . این نوع مویز از خشک نمودن حبه های انگور فخری دانه دار تهیه و تولید می گردد . مویز فخری بسیار شیرین ، گوشتی و خوش طعم است و اکثرا هنگام صرف چای به جای قند و شکر از این نوع کشمش بی نظیر استفاده می شود . امروزه مردم بیشتر به اهمیت محصولات خشکبار طبیعی و ارگانیک پی برده اند و خوشبختانه هر روزه به خریداران و مصرف کنندگان مویز فخری آفتابی و طبیعی اضافه می گردد .بدون شک انگور فخری در مناطق مختلف ایران پرورش داده می شود ، ولی مرکز و منبع بهترین و با کیفیت ترین انگور فخری و به تبع آن مویز فخری در شهرستان ملایر می باشد . شهرستان ملایر با برخورداری از آب و هوا مناسب و خاک بسیار حاضر خیر با در اختیار داشتن حجم عظیمی از تاکستان های سرسبز و پربار ، پایتخت و قطب انگور و کشمش ایران و شهر جهانی انگور و کشمش می باشد .

سایر توضیحات لازم به ذکر است این محصول در کیسهای مخصوص بسته بندی گردیده است و شما می توانید پس از باز نمودن پلمپ درب آن مجدداً آنرا وکیوم نمایید تا محصول کیفیت خود را حفظ نماید.
مویز فخری نوشکام به شیوه سنتی آفتاب خشک و بصورت کاملا طبیعی و بدون مواد افزودنی شیمیایی و نگهدارنده های غیر طبیعی تولید می گردد ، برای تهیه و تولید مویز فخری ، خوشه های انگور را در محلی روی زمین و در برابر تابش مستقیم نور خورشید پهن می نمایند ، حدود یک ماه زمان لازم است تا حبه های انگور کم کم خشک شده و به این نوع از کشمش بی نظیر و خوش طعم و با خواص فراوان تبدیل شود .
استان تولید همدان
محل تولید ملایر
وزن 380 گرم گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مویز فخری ملایر نوشکام – 380 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *