سینک ظرفشویی سیانی مدل MRT214 توکار

48,750,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 7622156 دسته:

توضیحات

شرح کالا حتما تا آخر خوانده شود.

سینک ظرفشویی سیانی مدل MRT214 توکار یکی از محصولات پرفروش،جذاب و لوکس شرکت سیانی میباشد.این سینک به رنگ مشکی بوده و سیفون و رگه های طلایی،زیبایی آن را چندین برابر کرده است.بهمراه سینک یک عدد آبچکان فلزی طلایی ارسال میشود.
در طراحی این سینک لبه های کناری مقداری بالاتر از بقیه ی قسمت ها در نظر گرفته شده که مانع خروج آب از سینک و آسیب به کابینت و آشپزخانه شما میشود.درضمن باتوجه به طراحی لبه های کناری و سینی سینک،در صورت سرریز شدن آب از یکی از لگن ها،آب وارد لگن مجاور شده و تخلیه میشود.
در صورت انتخاب اشتباه لگن چپ یا راست،نگران نباشید پس از خرید میتوانید به راحتی از جای لیبل های مشخص شده،با دریل و گردبر 35 متناسب با راست یا چپ بودن لگن سوراخ کنید.
در تولید سینک های گرانیتی سیانی از مواد اولیه مرغوب و رویه ی وارداتی از کشور ترکیه استفاده شده تا محصولی باکیفیت،زیبا و مستحکم تولید و به مشتری ارائه گردد.در تولید این سینک ها از بهترین ترکیب مواد اولیه نسبت به هم استفاده شده تا مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربه و گرما تا دمای 535 درجه ی فارنهایت (280درجه سانتیگراد) داشته باشند که بدون هیچ نگرانی میتوانید قابلمه ی داغ را روی سینک قرار دهید.رویه ی خارجی استفاده شده در تولیدات این شرکت ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر خراشیدگی،ضدلک و رسوب بودن،تمیزی آسان،مقاومت در برابر انواع مواد شوینده و سفیدکننده های قوی،مقاومت در برابر اشعه UV نور خورشید و تغییر رنگ و خاصیت آنتی باکتریال برای جلوگیری از رشد میکروب ها و انتقال بیماری ها را به سینک ها میبخشد.

توجه داشته باشید که سینک های مشابه الزاما از کیفیت مرغوبی برخوردار نیستند و ممکن است به دلیل تراکم کمتر گرانیت و یا استفاده از رویه و مواد اولیه نامرغوب،کیفیت،زیبایی و مقاومت کمتری داشته باشند.
برای جلوگیری از این موارد توصیه میشود خریدتان را از فروشگاه «سیانی سینک» در دیجی کالا تکمیل نمایید.

ابعاد سینک 500 × 1160
وزن 22 کیلوگرم
نحوه نصب توکار
جنس سینک گرانیت
تعداد لگن دو
عمق لگن 180
طرح سینک فانتزی
نوع سیفون معمولی
سایر توضیحات اقلام همراه: سیفون طلایی همراه با تمامی اتصالات
آبچکان فلزی طلایی رنگ
کارت 24 ماهه گارانتی سیانی