راهنمای خرید گوشت گاو و گوساله و شتر پرفروش و قیمت مناسب و ارزان

گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند مهیا پروتئین – 1 کیلوگرم

گوشت چرخ کرده مخلوط مهیا پروتئین از فرآورده‌های گوشتی با کیفیت شرکت مهیا به‌ حساب می‌آید. یکی از رازهای خوشمزگی و تازه بودن گوشت‌های گوساله‌ یا گوسفند مهیا این است که مهیا پروتئین از گوساله‌ها و بره‌های جوان برای تولید این گوشت استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، گوشت مرغوب از خوش‌طعم‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. گوشت قرمز به عنوان یکی از منابع اصلی تامین پروتیئن در رژیم غذایی انسان شناخته می‌شود.«مهیا پروتئین» با تولید فراورده‌های گوشتی تازه به شما کمک می‌کند تا غذای سالم و خوشمزه برای اعضای خانواده خود فراهم کنید.  «گوشت چرخ‌ کرده مخلوط گوساله و گوسفند» با ترکیب گوشت گوساله و گوسفند به‌صورت چرخ‌کرده به شما کمک می‌کند تا بعد از یک روز کاری یک غذای سریع و باکیفیت را برای اعضای خانواده خود فراهم کنید. همان‌طور که می‌دانید، گوشت مرغوب از خوش‌طعم‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود و طرفدار بسیاری دارد. گوشت قرمز به‌عنوان یکی از منابع اصلی تأمین پروتئین در رژیم غذایی انسان شناخته می‌شود. همچنین، گوشت گوساله و گوسفند به‌عنوان دو منبع اصلی تأمین پروتئین از خانواده گوشت‌های قرمز در جامعه ما مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصول یک کیلویی در یک بسته‌بندی به ابعاد 6.5 × 18.5 × 26.2 سانتی‌متر آماده ارائه به مشتریان است.


گوشت چرخکرده مخلوط گوساله و گوسفند مهيا پروتئين – 900 گرم

گوشت چرخ کرده برای آشپزی روزانه در خانه یا حتی آشپزخانه‌های بزرگ کاربرد زیادی دارد. با استفاده از گوشت چرخ کرده تازه می‌توانید غذاهای زیادی مانند کتلت، کباب ماهیتابه‌ای، ماکارانی و … درست کنید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. مخلوط گوشت گوساله و گوسفند برای گوشت چرخ کرده طعم گوشت را لذیذتر می‌کند و از آب شدن زیادی گوشت در زمان تفت دادن جلوگیری خواهد کرد. گوشت قرمز دارای مواد معدنی بسیار زیادی است که به طراوت و سلامتی بدن کمک زیادی خواهد. توجه داشته باشید مصرف هر نوع غذا می‌تواند برای بدن مضراتی را به همراه داشته باشد، پس همیشه اعتدال را فراموش نکنید. تهیه گوشت تازه و سالم برای سلامتی ما بسیار اهمیت دارد و شرکت مهیا پروتئین نیز گوشت‌های خود را به‌صورت تازه و در بسته‌بندی‌های استریل در اختیار شما عزیزان برای مصرف قرار می‌دهد.


گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند پویا پروتئین – 1 کیلوگرم

گوشت چرخ کرده یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین اشکال گوشت در سبد غذایی ایرانی است. در زمان چرخ کردن گوشت هرچقدر چربی آن کمتر باشد، کیفیت آن بالاتر است. گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند پویا پروتئین از فرآورده ‌های گوشتی باکیفیت بسیار بالا و چربی بسیار پایین این شرکت به ‌حساب می ‌آید. یکی از رمز و رازهای خوش طمع بودن و تازه بودن گوشت ‌های گوساله‌ یا گوسفند شرکت پویا این است که از گوساله‌ها و بره‌های جوان و کاملا سالمی استفاده می کند که در خورد و خوراک‌ آن ها بسیار دقت عمل به کار آمده است و برای تولید این گوشت بهترین انتخاب هستند. همانطور که همه می دانند، گوشت اعلا و مرغوب از خوش‌ طعم ‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. گوشت قرمز به عنوان یکی از منابع اصلی تامین پروتیئن های لازم بدن انسان در رژیم غذایی شناخته می‌شود. همچنین، گوشت گوساله و گوسفند به عنوان دو منبع اصلی تامین پروتیئن از خانواده گوشت‌ های قرمز در جامعه ما مورد استفاده قرار می گیرد.


ران گوساله مهیا پروتئین – 1 کیلوگرم

ران گوساله «مهیا پروتئین» از فرآورده‌های گوشتی باکیفیت شرکت مهیا پروتئین به حساب می‌آید. گوشت گوساله و گوسفند به عنوان دو منبع اصلی تامین پروتیئن از خانواده گوشت‌های قرمز در جامعه ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود، مصرف گوشت قرمز در میان انواع خوراکی‌ها، بیش از همه باعث تحریک اعصاب می‌شود؛ یعنی مصرف میزان متعادل آن موجب سریع‌العمل‌شدن و تیزهوشی می‌شود. ران ممتاز گوساله مهیا پروتئین در بسته‌بندی به ابعاد 3×17×22/3 سانتی‌متری و به وزن 1 کیلوگرم عرضه می‌شود. شایان ذکر است، محتوای بسته به شکل تکه‌ای بوده است و برای استفاده و قراردادن در فریزر می‌توانید به اندازه دلخواه خود، آن را خرد کرده و بسته‌بندی کنید.


گوشت نگینی استامبولی گوساله مهیا پروتئین – 0.5 کیلوگرم

مهیا پروتئین از برندهای نام آشنایی است که انواع گوشت قرمز را در مدل‌های و نوع‌های مختلف سالم و تمیز و البته بهداشتی به دست مصرف‌کننده می‌رساند. گوشت نگینی استامبولی گوساله مهیا پروتئین آماده مصرف بوده و برای طبخ انواع غذاهای ایرانی و خارجی مناسب است. همان‌طور که میدانید گوشت قرمز از منابع اصلی برای تأمین پروتئین است و مصرف درست آن در طی هفته توصیه می‌شود. بعد از صرف یک وعده غذایی با گوشت گوساله برای مدت طولانی احساس سیری کرده و حجم غذای مصرفی شما کاهش پیدا می‌کند. این ویژگی برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مفید است. گوشت گوساله دارای روی بوده که این ماده کمک می‌کند تا با انواع بیماری‌ها راحت‌تر مقابله کنید و دوره درمان شما زودتر طی شود. در ضمن گوشت گوساله حاوی ویتامین B12 بوده که این ویتامین برای تولید DNA و تقویت سیستم عصبی و سیستم خون‌رسانی بدن مفید است.


گوشت گوساله خورشتی مهیا پروتئین – 800 گرم

گوشت گوساله خورشتی مهیا پروتئین از فرآورده‌های گوشتی باکیفیت شرکت مهیا به‌حساب می‌آید. یکی از رازهای خوشمزگی و تازه بودن گوشت‌های گوساله‌ی مهیا این است که مهیا پروتئین از گوساله‌های جوان برای تولید این گوشت استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید، گوشت مرغوب از خوش‌طعم‌ترین مواد غذایی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. گوشت قرمز به عنوان یکی از منابع اصلی تامین پروتیئن در رژیم غذایی انسان شناخته می‌شود. همچنین، گوشت گوساله و گوسفند به عنوان دو منبع اصلی تامین پروتیئن از خانواده گوشت‌های قرمز در جامعه ما مورد استفاده قرار میگیرد. گوشت گوساله خورشتی مهیا پروتئین در بسته‌بندی به ابعاد 3 × 17 × 23 سانتی‌متری و به وزن 0.8 کیلوگرم عرضه می‌شود. شایان ذکر است، محتوای بسته به شکل تکه‌ای بوده است و برای استفاده و قراردادن در فریزر می‌توانید به اندازه دلخواه خود، آن را خرد کرده و بسته‌بندی کنید. همچنین برای جلوگیری از فاسد شدن گوشت، در دمای 0 تا 4 درجه سانتی‌گرد نگهداری شود.


ممکن است شما بپسندید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب باز است.