راهنمای خرید کرم موبر پرفروش و قیمت مناسب و ارزان

پودر موبر هرمودر مدل آرنیکا وزن 333 گرم

تمیزی بدن از نظر پاک سازی موهای زائد یکی از مهمترین دغدغه های زیبایی هر زنی است که علاوه بر رعایت بهداشت فردی مسئله ای است که دین اسلام نیز به آن سفارش اکید داشته است. انتخاب بهترین روش از بین بردن موهای زائد همیشه یک معضل بزرگ است. برخی راحت ترین شیوه یعنی تراشیدن را انتخاب می کنند ولی برای برخی این روش عوارض ناخوشایندی مثل خارش، زبر درآمدن مو و… در پی دارد و به همین دلیل از موم استفاده می کنند اما برخی خانم ها تحمل درد این کار را هم ندارند.پوست برخی افراد به موبرها حساسیت دارد. در نتیجه می توانید قبل از استفاده، آن را روی یک قسمت از پوستتان امتحان کنید. پیشنهاد می کنیم این قسمت زانو یا پشت زانو باشد که اگر هم پوست واکنش خاصی مثل قرمزی، خارش یا التها ب نشان داد، در معرض دید نباشد. اگر پوستتان به مواد موبر حساسیت داشت، هیچ نوع دیگری از آن را امتحان نکنید چون ترکیب بیشتر این محصولات شبیه هم است و اگر به یک نوع واکنش نشان دادید، به احتمال زیاد به انواع دیگر آن هم حساسیت خواهید داشت.


کرم موبر سی گل مدل Body Beauty حجم 100 میلی لیتر

وسایل مختلفی برای رفع موهای زاید بدن طراحی شده است اما یکی از مواد آرایشی که می‌توان برای این کار استفاده کرد کرم موبر بدن است. کرم موبر Body Depilatory تولید شده توسط شرکت «سیگل» (Seagull) حاوی موادی است که می‌تواند برای رفع موهای تمام نقاط بدن به کار رود. این کرم علاوه بر از بین بردن موهای بدن می‌تواند خواص دیگری نیز داشته باشد. این کرم موبر حاوی آلوئه‌ورا است.
این ماده می‌تواند چین و چروک و لک‌های پوست را کم‌تر کند. همچنین این ماده می‌تواند به عنوان جوان‌کننده و شفاف‌کننده به کار رود. آلوئه‌ورا می‌تواند مانع از بروز تورم و خارش پوستی شود. بنابراین این ماده می‌تواند بعد از مصرف کرم بسیار کاربردی باشد. با استفاده از این کرم موهای زاید به سرعت از بین می‌رود. معمولا بعد از استفاده کردن از کرم‌های موبر پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به کار رفته در این محصول به گونه‌ای است که پوست را ترمیم کرده و مرطوب می‌کند. همچنین خاصیت تسکین دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید مقدار کمی از آن را روی پوست امتحان کرد. به این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه باید آن را شست. نحوه‌ی استفاده کردن از این محصول به این صورت است که مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر باید روی پوست قرار داد. البته با توجه به این نکته که نباید از آن به طور مستقیم روی پوست استفاده کرد. در تیوپ تا استفاده‌ی مجدد باید بسته باشد.
برای اثر گذاری این محصول ابتدا باید مقدار کمی از آن را روی پوست قرار داد و پس از 5 دقیقه مقدار کمی از آن را از پوست جدا کرده در صورتی که موها از پوست جدا شود می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید در غیر این صورت باید مدت زمان بیشتری روی پوست باقی بماند. البته با توجه به این نکته که مدت زمان قرار گیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد. در کنار این کرم می‌توان از کرم‌های پلی‌ویتامینه، مرطوب کننده و ترمیم‌کننده به عنوان مکمل استفاده کرد. کرم موبر Body Depilatory حاوی آلوئه‌ورا، مانع از بروز تورم و خارش پوستی و تسکین دهنده است.


پودر موبر تیزبر همراه با اسانس خوشبو حجم 200 گرم بسته 10 عددی

فواید پودر موبر چیست؟ فواید پودر موبر ، نوره و پودر واجبی خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با ان رفع شود. فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود . همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم.
یکی از فواید پودر موبر رفع موهای زاید است. یکی دیگر از فواید پودر موبر کم شدن موهای بدن است . از دیگر خواص پودر موبر میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد.
طرز استفاده از پودر موبر:
– بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد.
– برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود.
– کافیست ارام ارام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود. مانند حنا که به سر میمالیم. نباید خمیر شل باشد و بقولی شر بگیرد و اویزان شود. هر چه غلیظ تر بهتر. البته در حدی هم غلیظ نباشد که خاصیت چسبندگی اش کم باشد.
– به گزارش آسان طب وقتی خمیر درست شد ان را به قسمت های مو دار مثل زیر بغل ، دست ها ، ناحیه تناسلی و .. بمالید . باید یک لایه نازک به تمام پوست بمالید و جایی خالی نماند. همچنین اگر رقیق باشد فایده ندارد.
– حدود 5-10 دقیقه باید صبر کنید.
– برای فهمیدن زمان برداشتن ان کافیست هر چند دقیقه یکبار یک سانت از موها را با کاردک بکشید اگر دیدی که موها کامل کنده نمی شود باز کمی صبر کنید.
احادیث درباره پودر موبر و نوره
از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : یک روز در میان از نوره ( واجبی ) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست . فواید پودر موبر چیست ؟

و نیز از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند : دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است ، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به عهده خدای بزرگ قرض گیرد و نوره ( واجبی ) کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد . ( البته در حال حاضر منظور تمیز کردن موهای زاید است.)

بیشتر بدانید : علت رویش موهای زاید و هیرسوتیسم، از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : نوره ( واجبی ) وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیداً شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی دید را زیاد می کند. در کتب قدیم طبی آمده است : کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود و سرطان خون نمی گیرد . فواید پودر موبر چیست ؟
از حضرت امیرالمومنین علی(ع)نقل شده؛داروکشیدن،دفع دلـگیری و پریشانی خاطر می کند وبدن را پاک می نماید.
ازحضرت رسول(ص)نقل شده؛موی شارب،پشت زهار و زیر بغل را بلند مگذارید.همانا شیطان در آنجا،جا می گیرد وپنهان می شود.


کرم موبر صورت و بدن سینره حجم 100 میلی لیتر

بیشتر مواقع وقتی از زدودن موهای اضافی صورت و بدن صحبت به میان‌ می‌آید، اکثر افراد احساس درد و ناراحتی را به خاطر می‌آورند؛ اما می‌توان با استفاده از محصولات مناسب، علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت و نرفتن به آرایشگاه، به‌راحتی موهای ناخواسته را از بین برد. شرکت ایرانی «سینره» که در تولید محصولات مراقبت از مو و پوست سابقه‌ای درخشان دارد، برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان اقدام به تولید کرم موبر صورت و بدن کرده است. این کرم 100میلی‌لیتری در عین کارایی بالا و ازبین‌بردن مو در حداقل زمان، بسیار ملایم است و باعث سوزش و تحریک پوست نمی‌شود. این کرم با شل‌کردن ریشه‌ی مو، اقدام به ازبین‌بردن آن از ناحیه‌ای عمیق‌تر از سطح پوست می‌کند؛ به همین دلیل مدت‌زمان بیشتری طول می‌کشد تا موها مجددا بلند شوند. ماد‌ه‌ی موثر کرم موبر سینره مخلوطی از تیوگلیکولات کلسیم و سدیم است که به درون ساقه‌ی مو نفوذ کرده و پیوندهای دی سولفید را در کراتین حل می‌کند و موجب ازبین‌رفتن ساختمان مو می‌شود؛ به‌طوری‌که با اعمال کمترین نیروی مکانیکی مثل کشیدن یک پارچه‌ی نمدار روی پوست، موها به‌راحتی از سطح پوست جدا می‌شوند. این کرم حاوی عصاره‌ی پاپایا جهت تضعیف موهای زائد و روغن گل همیشه‌بهار و آلوئه‌ورا جهت پیشگیری از التهاب و ایجاد نرمی در پوست پس از موزدایی است. با استفاده از این محصول علاوه‌بر اینکه موها به طور کامل و در 5 دقیقه از بین می‌روند، استفاده‌ی مکرر آن موجب تضعیف موهای منطقه نیز می‌شود.


کرم موبر صورت سی گل حجم 50 میلی لیتر

برای ازبین‌بردن موهای زاید صورت می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که یکی از آن‌ها استفاده‌کردن از کرم موبر است؛ البته برای این کار باید کرم موبری را به کار برد که کمترین آسیب را به پوست بزند. کرم موبر «Face Depilatory» محصول شرکت «سی گل» (Seagull) حاوی موادی است که می‌تواند برای ازبین‌بردن موهای صورت مناسب باشد. این کرم شامل موادی از قبیل مشتقات تیوگلیکولات، عصاره‌ی آلوئه‌ورا، عصاره‌ی لیمو، عصاره‌ی سنتلا، پاپایا و روغن کالاندولا است.
با استفاده از این کرم، موهای زاید به‌سرعت از بین می‌رود. معمولا بعد از استفاده‌کردن از کرم‌های موبر پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به‌کاررفته در این محصول به‌گونه‌ای است که پوست را ترمیم و مرطوب می‌کند؛ همچنین خاصیت تسکین‌دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید آن را روی پوست امتحان کنید؛ به‌ این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه آن را بشویید. نحوه‌ی استفاده‌کردن از این محصول به این شکل است که باید مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر روی پوست قرار دهید؛ البته با توجه به این نکته که نباید از آن به‌طورمستقیم روی پوست استفاده کرد. در تیوپ تا استفاده‌ی مجدد باید بسته باشد.
برای اثرگذاری این محصول ابتدا باید مقدار کمی از آن را روی پوست قرار دهید و پس از 5 دقیقه، مقدار کمی از آن را از پوست جدا کنید. درصورتی‌که موها از پوست جدا شوند می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید و در غیر این صورت، باید مدت‌زمان بیشتری روی پوست باقی بماند؛ البته مدت‌زمان قرارگیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد. در کنار این کرم می‌توان از کرم‌های پلی‌ویتامینه، مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده به‌عنوان مکمل استفاده کرد. کرم موبر Face Depilatory حاوی موادی از قبیل مشتقات تیوگلیکولات، عصاره‌ی آلوئه‌ورا، عصاره‌ی لیمو، عصاره‌ی سنتلا، پاپایا و روغن کالاندولا، دارای خاصیت تسکین‌دهندگی و ترمیم‌کنندگی است.البته با توجه به این نکته که نباید از آن بهطورمستقیم روی پوست استفاده کرد


پودر موبر دپی مدل آپارتمانی با رایحه لیمو مقدار 50 گرمی بسته 12 عددی

پودر موبر دپی در سه رایحه لیمو به رنگ زرد ، میوه به رنگ صورتی و کاج به رنگ قهوهای تهیه گردیده. استفاده مکرر از دپی باعث کاهش رشد موهای زائد بدن وکم شدن آنها میگردد. باعث لایه برداری وضد چروک درناحیه زانو وآرنج میشود. باعث ازبین رفتن بوی نامطبوع عرق میگردد. باعث روشن تر شدن پوست بدن میشه. و دارای ویژگی های زیر می باشد : دارای ماده موثر تیوگلوکولات کلسیم غیر سمی می باشدکاهش موهای زائد با استحاله اسید های آمینه درناحیه کورتکس مو عدم هرگونه عارضه پوستی و اثرات سوء مناسب برای پوست های حساس نرم نمودن و ضد عفونی نمودن پوست پس از انجام اپیلاسیون مناسب برای نواحی مختلف بدن مانند صورت ، پا ، دست و خطوط میانی.


کرم موبر بدن سی گل حجم 125 میلی لیتر

یکی از کارهایی که برای رفع موهای زاید بدن انجام می‌شود، استفاده از کرم‌های موبر است. کرم موبر«Body Depilatory» تولید شرکت «سی گل» (Seagull) نه‌تنها موهای بدن را از بین می‌برد؛ بلکه می‌تواند آثار مناسبی روی پوست بگذارد. این کرم موبر حاوی موادی از قبیل تیوگلیکولات، عصاره‌ی اسطوخودوس، گل همیشه‌بهار، آلانتوئین و بیزابولول است. با استفاده از این کرم، موهای زاید به‌سرعت از بین می‌روند. معمولا بعد از استفاده‌کردن از کرم‌های موبر، پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به‌کاررفته در این محصول به‌گونه‌ای است که پوست را ترمیم و مرطوب می‌کند؛ همچنین خاصیت تسکین‌دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید آن را روی پوست امتحان کنید؛ به این صورت که مقدار کمی از آن را روی پوست داخل بازو قرار داده و پس از 5 دقیقه آن را بشویید. نحوه‌ی استفاده‌کردن از این محصول به این صورت است که باید مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت 1 یا 2 میلی‌متر روی پوست قرار دهید؛ البته با توجه به این نکته که نباید از آن به‌طورمستقیم روی پوست استفاده کنید. در تیوپ باید تا استفاده‌ی مجدد بسته باشد. برای اثرگذاری این محصول ابتدا باید مقدار کمی از آن را روی پوست قرار دهید و پس از 5 دقیقه مقدار کمی از آن را از پوست جدا کنید. در صورتی که موها از پوست جدا شوند، می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید و در غیر این صورت، باید مدت‌زمان بیشتری روی پوست باقی بماند؛ البته مدت‌زمان قرارگیری نباید بیش از 10 دقیقه باشد. در کنار این کرم می‌توان از کرم‌های پلی‌ویتامینه، مرطوب‌کننده و ترمیم‌کننده به‌عنوان مکمل استفاده کرد. کرم موبر Body Depilatory حاوی موادی از قبیل تیوگلیکولات، عصاره‌ی اسطوخودوس، گل همیشه‌بهار، آلانتوئین و بیزابولول، خاصیت تسکین‌دهندگی و ترمیم‌کنندگی است. البته با توجه به این نکته که نباید از آن به طورمستقیم روی پوست استفاده کرد


پودر موبر دپی مدل آپارتمانی میوه وزن 50 گرم بسته 12عددی

پودر موبر دپی در سه رایحه لیمو به رنگ زرد ، میوه به رنگ صورتی و کاج به رنگ قهوهای تهیه گردیده.
استفاده مکرر از دپی باعث کاهش رشد موهای زائد بدن وکم شدن آنها میگردد.
باعث لایه برداری وضد چروک درناحیه زانو وآرنج میشود.
باعث ازبین رفتن بوی نامطبوع عرق میگردد.
باعث روشن تر شدن پوست بدن میشه.
و دارای ویژگی های زیر می باشد :
دارای ماده موثر تیوگلوکولات کلسیم غیر سمی می باشدکاهش موهای زائد با استحاله اسید های آمینه درناحیه کورتکس مو 
عدم هرگونه عارضه پوستی و اثرات سوء
مناسب برای پوست های حساس
نرم نمودن و ضد عفونی نمودن پوست پس از انجام اپیلاسیون
مناسب برای نواحی مختلف بدن مانند صورت ، پا ، دست و خطوط میانی. 


پودر موبر وطن مدل400گرمی

«زرنیخ» همان ماده ی معدنی حاوی آرسنیک هست که اگر از جامعه ی امروزی بپرسید خواهند گفت آرسنیک یک ماده ی سرطان زا هست در صورتی که این دقیقا برعکس هست یعنی این یک ضد سرطان بسیار قوی بوده. نمی دانند که خارجی ها زرنیخ ما را میبرند و آرسنیک آن را جدا میکنند و دوباره با ارزش هزار برابر به خیل بیماران سرطانی ما میفروشند سرطان، مقدمه اش تجمع مواد سوداوی در یک نقطه است. وقتی سودا تخلیه شود، سرطان هم بوجود نمی آید . نوره این کار را میکند ضمن اینکه موهای زائد را نیز از بین میبرد. و اصلا فلسفه نوره گذاشتن فقط رفع موی زائد نیست، بلکه هدف خارج کردن مواد زائد از نقاط مختلف بدن هست.وقتی زیر شکم نوره مالیده میشود علاوه بر رفع موهای زائد، بیماریهای کلیه،مثانه و … رفع و با جذب آرسنیک از پوست، غدد لنفاوی که در کشاله های ران و زیر بغل فراوانند، بطور مرتب بدن ما را شیمی درمانی کرده و قبل از تکثیر و ابتلا به سرطان، سلولهای سرطانی با شیمی درمانی مرتب و خفیف، ازبین میروند. همچنین بوییدن نوره امان و درمان سرطان خون است.جمله ای از خواص دیگر نوره:1 ضد سودا2 درمان لک و پیس3 درمان زگیل4 درمان رماتیسم5 درمان واریکوسل6 درمان سردرد های بلغمی7 کاهنده ی بلغم8 درمان ام اس9 درمان خال های گوشتی10 درمان نازایی11 ضد لاغری مفرط12 تقویت کننده بدن13 تقویت کننده جنسی14 تقویت کننده چشمنوره ای که در بازار هست ( حتی در مواردی با اسانس های توت فرنگی و پرتقال و …) بدون زرنیخ بوده و ارزشی ندارد.


پودر موبر ساپاژو مدل کیفی خانواده بسته 10 عددی

پودر موبر گياهي ساپاژو اصل :
پودر موبر ساپاژو یا واجبی است که برای از بین بردن موهای زاید بدن بکار می رود.
یکی از مواد سازنده آن آهک است.
پودر موبر ساپاژو در واقع یک مدل پودر موبر قدیمی است که خواصی بینهایت دارد.
به روایتی وقتی دارید از پودر موبر ساپاژو استفاده میکنید دارید شیمی درمانی می کنید.
پودر موبر گیاهی ساپاژو یک محصول بهداشتی برای از بین بردن مو های زائد قسمت های مختلف بدن است که بخاطر داشتن ترکیبات گیاهی موثر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کمتر در محصولات مشابه یافت میشود.
این محصول با داشتن ترکیب انحصاری هایپو پیگمنتالین ( عصاره شیرین بیان، ویتامین C، ریشه توت و گلوکز آمین ) است .
این ترکیب باعث روشن شدن پوست و رفع تیرگی در نواحی حساس مانند زیر بغل و کشاله ران میگردد.
فواید پودر موبر گياهي ساپاژو چیست ؟
پودر واجبی خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با آن رفع شود.
فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود .
همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم.
یکی از فواید پودر موبر رفع موهای زاید است.
یکی دیگر از فواید پودر موبر کم شدن موهای بدن است .
از دیگر خواص پودر موبر میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد.
همچنین بو های نامطبوع ناشی از عرق بدن را خنثی میکند .
همچنین با خاصیت لایه برداری خود باعث کاهش چین و چروک های نواحی مانند ارنج و زانو نیز می گردد.
پودر موبر گیاهی ساپاژو با استفاده از ترکیبات معطر گیاهی در ساخت آن باعث میشود نسبت به محصولات سنتی بوی کمتری ایجاد نماید که از مزایای بسیار مهم آن بشمار می آید.
طرز استفاده از پودر موبر ساپاژو :
1: بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد.
2: برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود.
3: کافیست ارام ارام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود.
4: مانند حنا که به سر میمالیم. نباید خمیر شل باشد و بقولی شر بگیرد و اویزان شود.
5:هر چه غلیظ تر بهتر. البته در حدی هم غلیظ نباشد که خاصیت چسبندگی اش کم باشد.
6: وقتی خمیر درست شد ان را به قسمت های مو دار مثل زیر بغل ، دست ها ، ناحیه تناسلی و .. بمالید . باید یک لایه نازک به تمام پوست بمالید و جایی خالی نماند، همچنین اگر رقیق باشد فایده ندارد.
7: حدود ۵-۱۰ دقیقه باید صبر کنید.
8: برای فهمیدن زمان برداشتن ان کافیست هر چند دقیقه یکبار یک سانت از موها را با کاردک بکشید اگر دیدید که موها کامل کنده نمی شود باز کمی صبر کنید.


پودر موبر تیزبر با اسانس خوشبو حجم 200 گرم بسته 4 عددی

فواید پودر موبر چیست؟ فواید پودر موبر ، نوره و پودر واجبی خاصیت تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی است و باعث می شود موهای کل اعضای بدن با ان رفع شود. فواید پودر موبر و نوره به علت وجود آرسنیک در آن است که متأسفانه امروزه این ماده در کارخانجات از آن جدا شده و به خارج از کشور صادر میشود . همین ماده در خارج کشور به صورت شیمیایی جهت تهیه داروی ضد سرطان با نام آرسنیک تری اکـساید استفاده شده و دوباره ما آنرا به کشور با هزینه زیادی وارد می کنیم.
یکی از فواید پودر موبر رفع موهای زاید است. یکی دیگر از فواید پودر موبر کم شدن موهای بدن است . از دیگر خواص پودر موبر میتوان به خاصیت لایه برداری وسفید کنندگی پوست اشاره کرد.
طرز استفاده از پودر موبر:
– بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد.
– برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده شود.
– کافیست ارام ارام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود. مانند حنا که به سر میمالیم. نباید خمیر شل باشد و بقولی شر بگیرد و اویزان شود. هر چه غلیظ تر بهتر. البته در حدی هم غلیظ نباشد که خاصیت چسبندگی اش کم باشد.
– به گزارش آسان طب وقتی خمیر درست شد ان را به قسمت های مو دار مثل زیر بغل ، دست ها ، ناحیه تناسلی و .. بمالید . باید یک لایه نازک به تمام پوست بمالید و جایی خالی نماند. همچنین اگر رقیق باشد فایده ندارد.
– حدود 5-10 دقیقه باید صبر کنید.
– برای فهمیدن زمان برداشتن ان کافیست هر چند دقیقه یکبار یک سانت از موها را با کاردک بکشید اگر دیدی که موها کامل کنده نمی شود باز کمی صبر کنید.
احادیث درباره پودر موبر و نوره
از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : یک روز در میان از نوره ( واجبی ) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست . فواید پودر موبر چیست ؟

و نیز از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند : دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است ، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به عهده خدای بزرگ قرض گیرد و نوره ( واجبی ) کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد . ( البته در حال حاضر منظور تمیز کردن موهای زاید است.)

بیشتر بدانید : علت رویش موهای زاید و هیرسوتیسم، از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : نوره ( واجبی ) وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیداً شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی دید را زیاد می کند. در کتب قدیم طبی آمده است : کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود و سرطان خون نمی گیرد . فواید پودر موبر چیست ؟
از حضرت امیرالمومنین علی(ع)نقل شده؛داروکشیدن،دفع دلـگیری و پریشانی خاطر می کند وبدن را پاک می نماید.
ازحضرت رسول(ص)نقل شده؛موی شارب،پشت زهار و زیر بغل را بلند مگذارید.همانا شیطان در آنجا،جا می گیرد وپنهان می شود.


اسپری موبر بدن رینبو مدل Aloevera حجم 200 میلی لیتر

اسپری موبر رینبو دارای فرمولاسیون منحصربه فرد قوی می باشد.به نحوی که موهای زاید بدن را کاملا از بین می برد.این اسپری دارای مواد خاصی می باشد که موجب زایل شدن موهای زاید از پایین ترین قسمت ریشه می گردد و این امر موجب لظافت بیش تر پوست و کند شدن رشد موها می شود.


پودر موبر نوره کازیوه مدل زرنیخ طلایی وزن 450 گرم

پودر واجبی یا همان نوره کازیوه برای از بین بردن موهای زاید بدن استفاده می شود. این ماده از ترکیب آهک و زرنیخ تشکیل شده است. نوره از زمان های بسیار قدیم وجود داشته است و احادیثی هم از ائمه معصومین درباره استفاده از نوره و فواید آن روایت شده است. در موقع استفاده بدن باید خشک باشد . نوره را در یک ظرفی ریخته و مقداری آب گرم نه سرد باشد نه داغ ، بر روی آن ریخته و ماده ای خمیری شکل به دست می آوریم. توجه کنید که این خمیر نه آنقدر سفت باشد که مالیدن آن سخت شود و شل باشد که بر روی ناحیه مورد نظر قرار نگیرد و یک حالت معمولی داشته باشد.
سپس این خمیر را بر روی پوست می مالیم . پس از اتمام کار ، حدود مدت 3 الی 5 دقیقه صبر می کنیم و سپس محل های مورد نظافت را با آب خالی می شوئیم. برای افراد حساس قبل از استفاده از نوره ،بهتر است نواحی مورد نظر را با آب سرد بشوئیم تا منافذ پوستی باز نشوند و استعمال نوره سبب جوش زدن پوست ناحیه مورد استفاده نشود. اگر چه بهتر است وست خشک باشد.


پودر موبر دپی مدل آپارتمانی با رایحه کاج مقدار 50 گرمی بسته 12عددی

پودر موبر دپی در سه رایحه لیمو به رنگ زرد ، میوه به رنگ صورتی و کاج به رنگ قهوهای تهیه گردیده و دارای ویژگی های زیر می باشد :دارای ماده موثر تیوگلوکولات کلسیم غیر سمی می باشدکاهش موهای زائد با استحاله اسید های آمینه درناحیه کورتکس مو عدم هرگونه عارضه پوستی و اثرات سوءمناسب برای پوست های حساسنرم نمودن و ضد عفونی نمودن پوست پس از انجام اپیلاسیونمناسب برای نواحی مختلف بدن مانند صورت ، پا ، دست و خطوط میانی.


پودر موبر دپی مدل 03 وزن 50 گرم مجموعه 12 عددی

پودر موبر دپی در سه رایحه لیمو به رنگ زرد ، میوه به رنگ صورتی و کاج به رنگ قهوهای تهیه گردیده. استفاده مکرر از دپی باعث کاهش رشد موهای زائد بدن وکم شدن آنها میگردد. باعث لایه برداری وضد چروک درناحیه زانو وآرنج میشود. باعث ازبین رفتن بوی نامطبوع عرق میگردد. باعث روشن تر شدن پوست بدن میشود.


ممکن است شما بپسندید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب باز است.