راهنمای خرید بادی اسپلش پرفروش و قیمت مناسب و ارزان

بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY حجم 220 میلی لیتر

بادی اسپلش زنانه‌ «مای» (My) مدل «Endless Fantasy» از اسپری‌های بدن یا خوشبوکننده است. استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حین روز هستند. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها دارند. این محصول در حجم 200 میلی‌لیتری تولید می‌شود و دارای یک در نیمه‌شفاف پلاستیکی است. همچنین تفاوت آن با دیگر مدل های بادی اسپلش مای در اکلریک بودن آن است که به نوع خود جذابیت و که لذت استفاده را با هیجان بیشتری مهیا میکند . در مجموع اگر می‌خواهید یک خوشبوکننده‌ی روزمره و همراه داشته باشید تا در هر زمان از روز خوشبو بمانید.


بادی اسپلش زنانه آموس وان مدل BOHEMIA حجم 250 میلی لیتر

بادی اسپلش‌ها نوعی خوشبوکننده‌ هستند که قابلیت استفاده بر روی بدن را دارند. این خوشبوکننده‌ها از نظر کیفیت با ادکلن‌ برابری می‌کنند و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. بادی اسپلش با آب‌رسانی مناسب مانع عرق کردن بدن می‌شود. علاوه بر این، این آب‌رسانی منجر به تغییراتی نظیر شفافیت، نرمی و شادابی پوست می‌شود. استفاده از بادی اسپلش به دلیل داشتن چنین ویژگی‌هایی روزبه‌روز در حال افزایش است و به‌عنوان یک محصول محبوب و پرطرفدار در بازار جایگاه مناسبی برای خود ایجاد کرده است و ازآنجایی‌که این محصول مرطوب‌کننده قوی پوست می‌باشد خشکی پوست را برطرف می‌کند. ترکیبات بــه کار رفتـه در ایــن محصول موجب می‌شود تا علاوه بر پخش بوی بالا، مغذی و التیام‌بخش پوست نیز باشد و از طرفی هیچ خطری برای سلامتی پوست و بدن فرد ایجاد نکند.


بادی اسپلش زنانه سی‌گل مدل Charisma حجم 200 میلی لیتر

خوش‌بوبودن در طی روز به‌خصوص زمانی‌که هوا بسیار گرم است و امکان ایجاد تعریق وجود دارد، برای تمام افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. برای حل این مشکل یا می‌توان به طور مداوم دوش گرفت یا اینکه از اسپری خوش‌بوکننده‌ی بدن استفاده کرد. اسپری خوش‌بوکننده‌ی «Charisma» تولید شرکت «سی گل» (Sea Gull)، می‌تواند علاوه‌بر خوش‌بوکردن بدن از تعریق بیش‌ازحد پوست هم جلوگیری کند. این اسپری شامل سه رایحه‌ی Charisma CharmMarvel Belle Secret است که بوی مطبوعی را پس از استفاده ایجاد می‌کند. این اسپری کیفیت بالایی دارد؛ زیرا هیچ‌گونه مواد شیمیایی برای آن استفاده نشده است؛ همچنین در ترکیبات آن روغن‌ها، مرطوب‌‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی وجود دارند که موجب خوش‌بو و باطراوت‌شدن پوست می‌شوند. این محصول می‌تواند آب‌رسانی نسبتا خوبی را برای پوست انجام دهد و مواد به‌کاررفته در آن برای پوست شفافیت، نرمی و تازگی به وجود می‌آورد. از دیگر خواص این ماده می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد که پس از استفاده به تجدید آن نیاز نیست. برای استفاده از این محصول می‌توان پس از دوش‌گرفتن و خشک‌کردن پوست، پوست را کمی مرطوب کرده و مقداری از آن را روی پوست اسپری کرد. امکان ایجاد حساسیت پس از مصرف وجود دارد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توان مقداری از آن را روی پوست داخل بازو تست کرد و در صورت حساسیت‌نداشتن برای کل بدن به کار برد. اسپری خوش‌بوکننده‌ی Charisma شامل سه رایحه‌ی Charisma ،Charm و Marvel، فاقد مواد شیمیایی، دارای ترکیباتی از روغن‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و مواد طبیعی، دارای خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کننده‌ی پوست است.


بادی اسپلش زنانه مای مدل Golden Rain حجم 200 میلی لیتر

استفاده از عطری یکی از مرسوم‌ترین فعالیت‌هایی است که بشر از زمان اختراع مشک‌های خوشبوکننده تا عطرهای صنعتی، بدان علاقه‌مند بوده است. اسپری بدن یکی از بهترین خوشبوکننده‌ها در طول روز است که شما می‌توانید بلافاصله بعد از حمام آن را روی پوست خود درحالتی که مرطوب است، اسپری کنید تا عطر آن روی تن شما بماند. استفاده از اسپری‌های بدن سبب می‌شود تا حتی تعرق شما نیز خوشبو باشد. اسپری زنانه‌ «مای» (My) مدل «Golden Rain» از اسپری‌های بدن یا خوشبوکننده است. استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حین روز هستند. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها دارند. این محصول در حجم 200 میلی‌لیتری تولید می‌شود و دارای یک در نیمه‌شفاف پلاستیکی است. در مجموع اگر می‌خواهید یک خوشبوکننده‌ی روزمره و همراه داشته باشید تا در هر زمان از روز خوشبو بمانید، پیشنهاد می‌کنیم این اسپری بدن یا بادی اسپلش مقرون‌به‌صرفه و معطر را از دست ندهید.


بادی اسپلش زنانه سی‌گل مدل Marvel حجم 200 میلی لیتر

برای بسیاری از افراد خوشبو بودن بدن به خصوص در فصول گرم تابستان که امکان ایجاد تعریق وجود دارد مهم است. برای این کار بسیاری از شرکت‌ها اسپری‌هایی را برای خوشبو کردن و از بین برنده‌ی تعریق بدن طراحی کرده‌اند. اسپری خوشبو کننده‌ی Marvel تولید شده توسط شرکت «سی گل» (Sea Gull)، می‌تواند علاوه بر خوشبو کردن بدن از تعریق بیش از حد پوست نیز جلوگیری کند. این اسپری شامل 3 رایحه‌ی Charisma، Charm و Marvel است که بوی مطبوعی را پس از استفاده ایجاد می‌کند.
این اسپری دارای کیفیت بالا است زیرا هیچ گونه مواد شیمیایی برای آن استفاده نشده است. همچنین در ترکیبات آن روغن‌ها، مرطوب ‌کننده‌ها و ترکیبات طبیعی وجود دارد که موجب خوشبو و با طراوت شدن پوست می‌شود. این ماده می‌تواند آب رسانی نسبتا خوبی را برای پوست را انجام دهد. مواد به کار رفته در آن می‌تواند شفافیت، نرمی و تازگی را برای پوست به وجود آورد. از دیگر خواص این ماده می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد که پس از استفاده به تجدید آن نیاز نیست.
برای استفاده کردن از این محصول می‌توان پس از دوش گرفتن و خشک کردن پوست، پوست را کمی مرطوب کرده و مقداری از آن را روی پوست اسپری کرد. امکان ایجاد حساسیت پس از مصرف وجود دارد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توان مقداری از آن را روی پوست داخل بازو تست کرد و در صورت عدم حساسیت برای کل بدن استفاده شود. اسپری خوشبو کننده‌ی Marvel شامل 3 رایحه‌ی Charisma، Charm و Marvel، فاقد مواد شیمیایی، دارای ترکیباتی از روغن‌ها، مرطوب ‌کننده‌ها و مواد طبیعی، دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کننده‌ی پوست است.


ممکن است شما بپسندید

نظرات بسته شده است، اما بازتاب باز است.